Centrul de ajutor

Cum pot filtra e-mailurile de la NetBet?

Furnizori de Servicii de E-mail

Numărul de e-mailuri legitime de la NetBet care sunt șterse sau redirecționate în mod automat către dosarele SPAM sau BULK este în continuă creștere deoarece furnizorii de software și de servicii e-mail au implementat noi filtre anti-spam.

Vei regăsi mai jos câțiva pași simpli pe care îi poți urma pentru ca e-mailurile provenite de la noi să vă fie livrate în mod corespunzător. Poți începe prin a adăuga NetBet (promo@email.netbet.com) în lista de contacte securizate sau în lista de expeditori autorizați de furnizorul tău de servicii e-mail sau de software-ul anti-spam.

Deși informațiile sunt actualizate la momentul publicării, numele butoanelor și al opțiunilor din meniuri pot fi ulterior modificate. Te sfătuim așadar să verifici meniurile disponibile în e-mailul tău.

 

Gmail

  1. Accesează secțiunea „Contacte”, situată în partea stângă a paginii Gmail.
  2. Click pe „Adaugă la Contacte”.
  3. Introdu adresa: promo@email.netbet.com în rubrica disponibilă.
  4. Click pe „Creează”/„Adaugă”.
  5. Click pe „Salvează”.

În caz că mesajul se află în dosarul SPAM (Mesaje nedorite), bifează căsuța corespunzătoare mesajului respectiv și accesează butonul „Not Spam” din partea superioară a paginii.

 

Yahoo!

În caz că nu ai primit un e-mail așteptat, poți opta pentru una din următoarele variante:

  1. Accesează secțiunea „Contacte”, situată în partea stângă a paginii Yahoo.
  2. Click pe „Contact nou”.
  3. Introdu adresa promo@email.netbet.com în rubrica disponibilă.
  4. Click pe „Salvează”.

A doua opțiune:

  1. Verifică dosarul Spam.
  2. În caz că regăsești mesajul așteptat de la adresa „promo@email.netbet.com” în dosarul Spam, deschide e-mailul respectiv și accesează butonul „Not Spam” din bara de meniuri.

 

Hotmail/Outlook.com

Click pe săgeata de lângă opțiunea „Nou” și Selectează „Grup nou”.

  1. Introdu numele grupului.
  2. La secțiunea „Adaugă membru”, introdu un nume sau o adresă e-mail și apoi selectează contactul respectiv din agendă.
  3. După ce ai adăugat toți membrii, încheie procesul de înregistrare prin selectarea butonului „Salvează”.

 

iCloud

iCloud identifică în mod automat majoritatea e-mailurilor de tip spam trimise către adresa ta @icloud.com sau alte versiuni ale acesteia și transferă mesajele respective în dosarul Spam (mesaje nedorite).

Pentru a marca un e-mail ca mesaj non-spam:

  1. Click pe dosarul Spam din bara laterală. Selectează e-mailul de la NetBet și accesează butonul „Non-spam” din partea superioară a paginii.
  2. Mesajul vizat va fi transferat în dosarul principal de corespondență (Inbox). Ulterior, mesajele care provin de la această adresă nu vor mai fi marcate automat ca e-mailuri nedorite (spam).

După 30 de zile, mesajele din dosarul Spam sunt șterse în mod automat. Verifică în mod regulat acest dosar pentru a valida mesajele relevante ca atare.

 

Outlook 2003 sau versiuni mai recente:

Pentru a adăuga adresa promo@email.nebet.com la „Expeditori autorizați” în Outlook:

  1. Selectează e-mailul primit de la NetBet prin click-dreapta.
  2. Din meniul afișat, selectează „Junk” (spam).
  3. Click pe „Nu bloca acest expeditor” din meniul disponibil.

Vei primi următorul mesaj pop-up de confirmare: „Adresa de trimitere a mesajului selectat a fost adăugată la lista expeditorilor autorizați”.

  1. Click pe „OK”.

Pentru a adăuga adresa promo@email.netbet.com la contacte:

  1. Deschide e-mailul primit de la NetBet.
  2. Poziționează mouse-ul deasupra adresei.
  3. Selectează „Deschide fișa de contact” din meniul derulant.
  4. Selectează „Adaugă la Contacte Outlook”.
  5. Click pe „Salvare”.

 

Windows Live Mail

  1. Deschide mesajul de la NetBet pentru a-l adăuga la liste de contacte.
  2. Selectează adresa prin click-dreapta și selectează „Adaugă expeditorul la contacte”.

SAU

  1. Click pe „Adaugă contact” din antetul e-mailului.
  2. Verifică detaliile contactului și click pe „Adaugă contact”.

Mozilla Thunderbird

  1. Click pe Agendă.
  2. Selectează Agendă Personală.
  3. Click pe butonul „Fișă nouă”. Se va deschide o fereastră cu 3 secțiuni: Contacte, Adresă și Altele.
  4. Accesează secțiunea Contacte și introdu adresa „promo@email.netbet.com” în rubrica aferentă.
  5. Click pe „OK”.

 

AOL

  1. Selectează mesajul de la NetBet prin click-dreapta.
  2. Selectează „Adaugă la Contacte” din meniul derulant.
  3. Verifică detaliile asociate noului contact.

 

Entourage

  1. Deschide mesajul dorit.
  2. Selectează mesajul pe care vrei să îl adăugi la lista de contacte prin click-dreapta și selectează „Adaugă expeditorul în Agendă”.
  3. Verifică detaliile asociate noului contact, apoi închide fișa creată.

 

Software Anti-Spam

 

Cloudmark SpamNet

  1. Selectează Cloudmark | Opțiuni... din bara de meniuri Cloudmark SpamNet - Outlook.
  2. Click pe „Setări avansate”.
  3. Accesează secțiunea Whitelist (Contacte securizate).
  4. Click pe butonul „Adaugă”.
  5. Introdu: email.netbet.com.
  6. Click pe „OK”.

 

SpamPal

  1. Click-dreapta pe simbolul SpamPal.
  2. Selectează „Adaugă la Contacte securizate” din meniul afișat.
  3. Introdu: email.netbet.com
  4. Click pe „Adaugă”.

 

MailWasher

  1. Selectează „Instrumente”, click pe „Contacte neautorizate” și apoi click pe „Prieteni”.
  2. Din partea dreaptă a listei de prieteni, selectează „Adaugă”.
  3. Bifează opțiunea „Wildcard expression”.
  4. Introdu: *email.netbet.com
  5. Click pe „OK”.
  6. Click pe „OK” din nou.

 

Spam Sleuth

  1. Click pe „Fișier”, apoi pe „Configurare”.
  2. Accesează categoria „Prieteni”.
  3. Bifează opțiunea „Activ”.
  4. Introdu: *@email.netbet.com în secțiunea corespunzătoare.
  5. Click pe „OK”.

 

McAfee Spamkiller

  1. Selectează „Prieteni” din bara laterală.
  2. Click pe „Adaugă”.
  3. Bifează opțiunea „Toți utilizatorii din acest domeniu” din cadrul secțiunii „Tip Prieteni”.
  4. Click pe „OK”.

 

Oddpost

  1. Consultă dosarul „Spam Potențial”. 
  2. În caz că e-mailul de la NetBet a fost filtrat, selectează mesajul respectiv și bifează opțiunea „Transferă în Inbox și Marchează ca non-spam”.

 

SpamButcher

  1. Click pe „Configurare”.
  2. Accesează secțiunea „Expeditori confirmați”.
  3. Click pe „Adaugă” din cadrul meniului „Expeditori și destinatari confirmați”.
  4. Introdu: email.netbet.com.
  5. Click pe „OK”.

 

Mailblocks

  1. Accesează secțiunea „Adrese”.
  2. Click pe „Nou”.
  3. Introdu: @email.netbet.com
  4. Bifează opțiunea „Acceptă e-mailuri de la această adresă” din meniul „Opțiuni de primire”.
  5. Debifează opțiunea „Afișază la triere contacte” din meniul „Alte Opțiuni”.
  6. Click pe „Validează”.
  7. Click pe „OK”.

 

MailShield

  1. Selectează „Prieteni” din bara de meniuri.
  2. Click pe „Adaugă”.
  3. Introdu „@email.netbet.com”.
  4. Click pe „OK”.

 

Spameater Pro

  1. Selectează „Filtre” din bara laterală.
  2. Accesează secțiunea „Expeditori autorizați”.
  3. Selectează „Adaugă Filtru”.
  4. Introdu „email.netbet.com” în rubrica aferentă.
  5. Selectează „Domeniu e-mail” dintre opțiunile meniului Tip de Adresă.
  6. Click pe „OK”.

 

Norton AntiSpam

  1. Deschide Norton AntiSpam și accesează secțiunea „Statut și Setări”.
  2. Selectează „AntiSpam” din mijlocul ecranului.
  3. Selectează butonul galben „Configurare” din partea inferioară (dreapta) a ecranului.
  4. Accesează secțiunea „Listă Autorizată” (a doua din meniu).
  5. Click pe butonul „Adaugă”.
  6. Introdu „promo@email.netbet.com” în rubrica aferentă.
  7. Click pe „OK”.

 

Spam Interceptor

  1. Urmează link-ul „Trusted” din meniul „Liste confirmate”.
  2. Introdu: *@email.netbet.com
  3. Click pe „Adaugă”.

 

Spam Inspector

  1. Accesează Spam Inspector și Selectează opțiunea „Gestionează Lista de Prieteni” fie din meniul Outlook, fie din bara de meniuri Spam Inspector.
  2. În cadrul opțiunii „Adaugă Prieten”, selectează e-mailul vizat.
  3. Selectează domeniul.
  4. Introdu: email.netbet.com
  5. Click pe butonul „>>”.
  6. Click pe „Închide”.

Alți furnizori de servicii de e-mail, clienți sau software Anti-Spam

În caz că filtrele utilizate redirecționează mesajele de la NetBet către dosarele Bulk sau Spam, te sfătuim să adaugi NetBet în Agendă și/sau în Lista de Contacte.

De asemenea, poți transfera mesajele NetBet în Inbox sau poți folosi opțiunea „forward”.

În caz că filtrele tale continuă să redirecționeze mesajele de la NetBet către dosarele Bulk sau Spam, te sfătuim să contactezi echipa de asistență a furnizorului tău de e-mail / filtre SPAM pentru a putea primi e-mailurile noastre pe viitor.