26. Sporturi cu motor
F1/Curse Formula 1
Toate pariurile pe curse sunt stabilite pe baza clasamentului oficial al Federației Internaționale de Automobilism (FIA), organismul de conducere al sportului, în momentul prezentării podiumului.
Campionatul piloților/constructori
Fiecare participant este cotat ca fiind cel mai bun pilot pe parcursul sezonului de Formula 1, în conformitate cu clasamentul Campionatului Piloților/Constructori, și cu regulile specificate de FIA. Se pot aplica condiții pentru fiecare cursă în parte.
Pariuri pe meciuri/pariuri de grup
Doi piloți sau constructori pot fi împerecheați/puse într-un grup în scopul pariurilor și se pot oferi prețuri pentru care dintre ei va termina pe o poziție mai bună în clasamentul Campionatului piloților/constructori, în conformitate cu FIA și cu regulile oficiale ale acesteia. Trebuie să aibă loc minimum 16 curse pentru ca pariurile să fie valabile.
Pariuri pentru Grand Prix-uri individuale
Toți piloții care pornesc în turul de formare sunt considerați alergători. Pozițiile de pe podium vor fi folosite pentru a determina primul, al doilea și al treilea în scopul pariurilor.
Selectii pentru calificări
Timpii oficiali de calificare, așa cum sunt înregistrați de FIA, vor fi folosiți pentru decontare. Pentru cel mai rapid calificat, timpii înregistrați în a treia fază contează. Dacă, din anumite motive, faza a treia nu are loc, vom deconta pe grila oficială, așa cum a fost formată de FIA. Penalizările pentru poziția pe grilă/ descalificările ulterioare nu se aplică în scopul decontării.
Cu toate acestea, penalizările privind timpul de calificare (așa cum sunt specificate de FIA) se vor aplica. Piloții trebuie să ia startul în prima fază a calificărilor pentru ca pariurile să fie valabile. Pentru cei mai rapizi în sesiunile de calificări 1 și 2, piloții trebuie să înceapă faza specificată a calificărilor pentru ca pariurile să fie valabile.
Startul cursei
Startul oricărei curse este definit ca fiind semnalul de începere a turului de formare.
Numărul de piloți clasificați/grupuri care trebuie să termine/grupuri care trebuie să termine ultimele/grupuri care trebuie să fie clasificate/care nu trebuie să termine cursa/ambele mașini trebuie să fie clasificate.
Piloții care au parcurs 90% sau mai mult din numărul de tururi parcurse de câștigător (rotunjit în jos la cel mai apropiat număr întreg de tururi) sunt considerați finaliști în conformitate cu clasificarea oficială FIA la momentul prezentării podiumului.
Finish în clasamentul pe puncte/Podium Finish
Rezultatul pentru decontare este la momentul prezentării podiumului. Descalificările și/sau apelurile ulterioare nu vor afecta pariurile.
Cea mai bună poziție de sosire/Podium
În cazul în care ambii piloți nu reușesc să termine cursa, atunci pilotul care a parcurs cele mai multe tururi va fi considerat câștigător. Dacă ambii piloți abandonează în același tur, atunci pariurile vor fi stabilite în funcție de clasamentul oficial la momentul prezentării podiumului.
Selectii pentru poziția de sosire
Dacă ambii piloți nu reușesc să termine cursa, atunci pilotul care a parcurs cele mai multe tururi va fi considerat câștigător. Dacă ambii piloți abandonează în același tur, atunci pariurile vor fi stabilite în funcție de clasamentul oficial la momentul prezentării podiumului.
Pariuri pe meciuri de cursă
Pariurile vor fi stabilite în funcție de clasamentul oficial în momentul prezentării podiumului.
Mașina câștigătoare
Toate mașinile vor fi considerate ca fiind alergătoare. Pozițiile de pe podium vor fi folosite pentru a determina primul, al doilea și al treilea în scopul pariurilor.
Marja de victorie/marja de victorie în calificări
Pariurile vor fi stabilite pe baza rezultatului oficial FIA în momentul prezentării podiumului.
Cel mai rapid tur
Se va folosi rezultatul oficial FIA din momentul prezentării podiumului pentru cursa respectivă.
Va exista o perioadă de Safety Car în timpul cursei?
O perioadă Safety Car este definită ca fiind necesitatea ca Safety Car să ruleze în fața mașinii de frunte în timpul unei curse specificate. În cazul în care cursa va începe sub Safety Car, atunci toate pariurile referitoare la selectia Safety Car vor fi stabilite ca Da.
În cazul în care cursa se termină în condiții de Safety Car, dar mașina de siguranță nu a avut timp să ajungă în fața mașinii fruntașe, această selectia va fi decontată ca Da. Perioadele de Safety Car virtuale nu se iau în considerare.
Safety Car virtual în timpul cursei
O perioadă de Safety Car virtuală este definită ca necesitatea ca toate mașinile să fie încetinite până la o limită de viteză stabilită pentru a face pista sigură pentru continuarea cursei. Spre deosebire de procedura normală de Safety Car, nicio mașină reală nu va conduce mașinile, ci, în schimb, piloții vor vedea mesaje VSC pe pistă și vor încetini până la viteza necesară.
În cazul în care cursa începe sau se termină în condițiile unei mașini de siguranță virtuale, selectia va fi decontată ca da. Perioadele normale de Safety Car nu se iau în considerare în scopul acestui pariu.
Pariuri pe grupuri de curse
Câștigătorul este pilotul care obține cea mai bună clasare în momentul prezentării podiumului. În cazul în care toți piloții din grup nu reușesc să se claseze, atunci pilotul care a parcurs cele mai multe tururi va fi considerat câștigător. În cazul în care toți piloții din grup nu se clasifică și doi sau mai mulți piloți se retrag în același tur, se aplică regulile de dead heat. Piloții sunt grupați împreună doar în scopul pariurilor. Se vor aplica deducerile fără pariu pentru cei care nu participă la curse, în conformitate cu regula 4 (deduceri). Pariurile vor fi stabilite pe baza rezultatului oficial FIA în momentul prezentării podiumului.
Primul pilot/mașină care se retrage (turul de formare contează)
Șoferul trebuie să înceapă primul tur de formare. Stabilirea pariurilor va fi determinată de numărul turului în care o mașină se retrage. În cazul în care mai multe mașini se retrag în același tur, se aplică regulile de dead heat.
Primul constructor care se retrage (se ia în considerare turul de formare)
Pariurile vor avea acțiune odată ce începe primul tur de formare. Câștigătorul este constructorul primei mașini care se retrage. În cazul în care mai multe mașini se retrag în același tur, se aplică regulile de dead heat.
Selectii în primul tur
Pariurile sunt stabilite la primul tur încheiat de la startul inițial al cursei. Nu se iau în considerare eventualele reporniri oficiale, cu excepția cazului în care, în cursa originală, primul tur nu a fost parcurs complet. În acest caz, pariurile vor fi stabilite în funcție de primul tur complet încheiat.
Lider după un tur
În scopul decontării, câștigătorul este considerat a fi pilotul care conduce cursa atunci când trece linia de start/sosire după un tur de cursă clasificat (turul de formare nu este inclus). În cazul în care un tur nu este complet încheiat, toate pariurile vor fi anulate.
Liderul după tururile specificate
În scopul decontării, câștigătorul este considerat a fi pilotul care conduce cursa în momentul în care trece linia de start/sosire după turul de cursă specificat, în conformitate cu tabelul oficial al tururilor de cursă al FIA. În cazul în care numărul specificat de tururi nu este parcurs în totalitate, toate pariurile vor fi anulate.
Nascar / Busch Racing
Pariuri directe pe curse
Câmpul include orice pilot care nu este listat. Orice pilot care nu se califică pentru cursă va fi considerat fără acțiune/anulat. Cursa trebuie să se desfășoare în termen de o săptămână de la data programată pentru a exista acțiune. Câștigătorul oficial NASCAR al cursei va fi câștigătorul cursei în scopul pariurilor (acest lucru include toate cursele care sunt oprite prematur din orice motiv).
Meciuri ale piloților de curse
Toate confruntările vor fi stabilite în funcție de rezultatul oficial NASCAR. Dacă unul dintre piloți nu reușește să termine cursa, atunci celălalt pilot va fi declarat câștigător. În cazul în care ambii piloți nu reușesc să termine cursa, atunci numărul de tururi complete parcurse va determina rezultatul. În cazul în care ambii piloți nu reușesc să termine cursa în același tur, atunci rezultatul va fi stabilit în funcție de locul oficial atribuit de autoritatea de control.
Ambii piloți desemnați trebuie să înceapă cursa (de exemplu, să treacă linia de start) pentru ca pariurile să fie valabile. În cazul în care un pilot este înlocuit înainte de începerea cursei, atunci toate pariurile vor fi anulate.
Dacă un pilot este înlocuit în timpul cursei, atunci pariurile vor fi valabile pentru înlocuitorul său.
Prop bets curse
Pariurile pentru curse vor fi stabilite în funcție de rezultatele oficiale NASCAR.
Cart și curse Indy
Pariuri directe pe curse
Field include orice pilot care nu este listat. Toți piloții care nu se califică pentru cursă vor fi considerați fără acțiune/anulate. Cursa trebuie să se desfășoare în decurs de o săptămână de la ora programată pentru ca acțiunea/aparițiile să conteze. Câștigătorul, așa cum este considerat de către organismul oficial de conducere al cursei, va fi câștigătorul cursei în scopul pariurilor/pariurilor. Acest lucru include toate cursele care sunt oprite prematur din orice motiv.
Mașini de turism
Toate pariurile pe curse se stabilesc pe baza clasamentului oficial al organismului de conducere relevant, în momentul prezentării podiumului. Aceasta nu va fi afectată de nicio cerere de informații ulterioară. Vă rugăm să consultați regulile Formulei 1 de mai sus privind decontarea pariurilor pe selectii specifice.
Campionatul piloților
Fiecare participant este cotat ca fiind cel mai bun pilot pe parcursul sezonului relevant de Touring Car, în conformitate cu clasamentul Campionatului de piloți și cu regulile specificate de organismul de conducere.
Pariuri pe curse individuale
Toți piloții care încep turul de încălzire sunt considerați alergători. Pozițiile de pe podium vor fi folosite pentru a determina primul, al doilea și al treilea în scopul pariurilor.
A1
Toate pariurile pe curse sunt stabilite pe baza clasamentului oficial al organizației A1GP, organismul de conducere al sportului, în momentul prezentării podiumului. Aceasta nu va fi afectată de nicio cerere de informații ulterioară. Vă rugăm să consultați regulile Formulei 1 de mai sus privind decontarea pariurilor pe selectii specifice
Raliu
Toate pariurile pe curse sunt stabilite pe baza clasamentului oficial, așa cum este definit de organizatorii oficiali ai cursei și nu vor fi afectate de nicio anchetă ulterioară.
Motociclete
Pentru toate rezultatele, rezultatul oficial de pe podium imediat după cursă este final. Modificările și descalificările ulterioare nu se iau în considerare în scopul pariurilor.
Pariuri pentru curse individuale
Toți piloții aflați pe loc pentru a începe turul de încălzire contează ca participanți.
Pariuri pe meciuri
Ambii trebuie să ia startul pentru ca pariurile să fie valabile. Dacă ambii nu reușesc să termine în același tur, pariurile sunt anulate. Călărețul care termină cele mai multe tururi este considerat câștigător al meciului.
Pariuri pe primul tur
Pariurile sunt stabilite în funcție de primul tur de pistă încheiat al cursei originale. Orice reluări oficiale sunt ignorate, cu excepția cazului în care primul tur original nu este finalizat în întregime. În acest caz, pariurile vor fi stabilite în funcție de primul tur complet încheiat.
Pariuri de grup
Toți călăreții numiți trebuie să ia startul pentru ca pariurile să fie valabile, altfel toate pariurile sunt anulate.