Centrul de ajutor

15. E-sporturi

15. E-sporturi

 

Reguli generale pentru parierea pe sporturi electronice
Stabilirea pariurilor se va baza pe rezultatul oficial declarat de către organismul de conducere relevant al competiției, transmisiunii sau API-ului jocului specificat.
Un meci nejucat sau amânat va fi tratat ca neparticipant în scopul decontării, cu excepția cazului în care este jucat în termen de 24 de ore de la ora de începere programată inițial.
Pariurile vor fi anulate în cazul în care meciul este listat incorect.
În cazul schimbării numelui unei echipe ca urmare a faptului că o echipă părăsește o organizație, se alătură unei alte organizații sau își schimbă oficial numele, toate pariurile vor fi valabile.
În cazul în care un meci se joacă înainte de data/ora de începere programată, atunci toate pariurile plasate după ora efectivă de începere vor fi anulate. Toate pariurile plasate înainte de ora efectivă de începere a meciului vor fi valabile.

Câștigă meciul/Câștigă harta (inclusiv actuala și următoarea)/Șansă dublă
În cazul în care un meci sau o hartă se reia din cauza unei remize, meciul sau harta reluată va fi tratată ca o entitate separată. În cazul în care un meci sau o hartă începe, dar nu este finalizat/ă, atunci toate pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care, după începerea meciului, un jucător este descalificat, caz în care jucătorul/echipa care avansează în runda următoare sau căreia i se acordă victoria de către organismul de conducere al competiției, transmisiunii sau API-ului jocului specificat va fi considerat câștigător în scopul stabilirii pariurilor.
În cazul în care un meci sau o hartă este reluată din cauza unei deconectări/întreruperi a serviciului, toate pariurile de pe selectia specificată vor fi anulate, cu excepția cazului în care rezultatul este deja stabilit. Meciul sau harta reluată va fi tratată ca o entitate separată.
În cazul în care un jucător/echipă primește un walkover pe cel puțin o hartă înainte de începerea meciului, toate pariurile vor fi anulate.
În cazul în care o hartă este reluată din cauza unei probleme tehnice care nu are legătură cu un jucător, pariurile de dinaintea meciului vor fi valabile pe harta reluată, în conformitate cu rezultatul oficial. Toate pariurile din joc pe harta afectată vor fi anulate, cu excepția cazului în care rezultatul este deja stabilit.

Pariuri pe handicap/Pariuri pe toată harta/Pariuri pe scorul corect/Pariuri pe hărți "Cursa până la".
Pariurile sunt anulate dacă numărul legal de hărți este modificat sau diferă de cele oferite pentru pariuri. În cazul în care o partidă începe, dar nu se încheie, pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care rezultatul este deja stabilit.

Câștigă cel puțin o hartă
În cazul în care o partidă începe, dar nu se încheie, pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care rezultatul este deja stabilit.

StarCraft II

Pariuri pe hartă
În caz de egalitate, selectia Câștigă Harta va fi anulată.

Pariuri pe țara câștigătoare
În cazul în care o partidă începe, dar nu se încheie, pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care rezultatul este deja stabilit.

CS:GO
În cazul în care se pot juca prelungiri, acestea vor fi luate în considerare pentru stabilirea piețelor, cu excepția cazului în care participantul la tragere este cotat pentru o anumită piață, caz în care decontarea se va baza doar pe timpul regulamentar.

Pariuri pe runde
Pariurile sunt anulate dacă numărul legal de runde se modifică sau diferă de cele prevăzute în scopul pariurilor În cazul în care o partidă, hartă sau rundă începe, dar nu poate fi finalizată, pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care rezultatul este deja stabilit.

Victoria rundei
Victoria se obține prin uciderea tuturor oponenților de pe hartă, prin detonarea/dezamorsarea unei bombe (spike), sau prin terminarea timpului de pe cronometrul rundei.

Pariuri pe hartă
Victoria este obținută dacă se câștigă minim 16 runde (sau în concordanță cu regulamentul turneului). În situația în care pe harta este egalitate, când rundele sunt 15-15, organizatorii pot stabili înca 6 runde suplimetare, așa numitele "overtime" (OT).
În overtime, victoria este acordată echipei care obține un avantaj cu o diferență de două runde clare după cele 6 runde complete (se poate înscheia 19:15, 19:16, 19:17). În caz de egalitate (18-18), se atribuie înca 6 runde suplimentare.
În cazul în care un eveniment începe cu un avantah în scorul uneia dintre echipe, în funcție de regulamentul sau decizia juriului, toate pariurile sunt anulate/restituite, cu excepția cazurilor în care această informație a fost indicată în listă.
În cazul în care este o schimbare de format în meci (numărul de cărți, runde sau alte norme reglementate), pariurile sunt anulate/restituite, cu excepția pariurilor pentru care rezultatul a fost deja stabilit.
Pariurile pe handicapuri și totaluri sunt date atât pentru runde, cât și pentru cărți sau eliminări (kills) într-o anumită perioadă de timp.
Pariurile pe rezultatele care sunt efectiv determinate în momentul întreurperii jocului/refuzului echipelor sau înfrângere tehnică se calculează pe baza rezultatelor. Pariurile care nu sunt stabilite la momentul întreruperii se vor anula/restitui.
Pariurile sunt acceptate atât pe victorii/remize standar, cât și pe handicapuri (eliminări, cărți, runde) sau rezultate specifice; de exemplu "Câștigător în runda x pe harta x" sau "Câștigătorul turneului".

Scor corect hartă
Scorul corect aplicat oricărei echipe.

Piețe pe bombe
Acestea se vor stabili în funcție de evenimentele cu bombă ce au loc în timpul regulamentar al rundei. Plantările sau detonările realizate după finalizarea rundei nu vor fi luate în considerare.

Runde pistol
Specific pentru orice piață de tip Rundă Pistol, o rundă pistol este definită ca primă rundă a oricărei reprize, în scopul stabilirii pariului.
Piețe pe eliminări(kill): se vor stabili în funcție de scorul oficial, a transmisiunii sau a API-ului jocului.

League of Legends (LOL)

Pariuri pe hartă
În caz de egalitate, selectia Câștigă Harta va fi anulată.

Selectii First Blood
Se vor lua în considerare doar omorurile efectuate de echipa/jucătorul advers.

Selectii de pariuri pe ucideri (kill-uri)
Vor fi stabilite pe baza tabelului de scor oficial, transmisiunii sau API-ului jocului.

Selectii de pariuri pe monștri
Vor fi stabilite pe baza tabelului de scor oficial, transmisiunii sau API-ului jocului.
Pariurile pe apariția dragonului vor fi stabilite așa cum este determinat în joc, indiferent dacă apare sau nu.

Selectii de pariuri pe construcții
În scopul decontării, toate clădirile distruse se consideră ca fiind distruse de echipa adversă, indiferent dacă ultima lovitură a fost dată de un campion sau de un minion sau dacă sunt sau nu clădiri respawnate.
În cazul unei capitulări, numărul final de Turnuri și Inhibitori distruși va fi stabilit în funcție de numărul minim de Turnuri și Inhibitori necesar pentru a câștiga jocul la momentul capitulării. Aceste clădiri suplimentare vor fi tratate ca și cum ar fi fost distruse de echipa câștigătoare și sunt limitate la cinci turnuri și un inhibitor.
În cazul unei capitulări, pariurile pe selectiile "Următoarea clădire distrusă" vor fi anulate.
Toate pariurile bazate pe timp sunt stabilite în funcție de cronometrul din joc și nu includ perioada de dinaintea apariției minionilor. În cazul în care o partidă începe, dar nu este finalizată, pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care rezultatul este deja stabilit.
În cazul în care "Chronobreak" este folosit pentru a readuce o hartă la o stare anterioară, toate piețele vor fi decontate pe baza evenimentelor de după punctul la care a fost readus ceasul hărții. În cazul în care "Chronobreak" este utilizat pentru a nu ține cont de evenimentele din joc, de exemplu - turnuri distruse, dragoni uciși; acestea nu vor conta în scopul decontării.
Toate pariurile pe bază de timp sunt stabilite în funcție de cronometrul din timpul jocului. În cazul în care o partidă începe, dar nu se încheie, pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care rezultatul este deja stabilit. Evenimentele care au loc înainte de generarea minionilor sunt incluse în scopul decontării. Pentru piețele bazate pe obiective, în cazul în care obiectivul numit nu este atins deloc în timpul hărții, pariurile pe "Ora primei" vor fi decontate ca "Nu înainte".

DOTA2

Pariuri pe hartă
În caz de egalitate, selectia Câștigă Harta va fi anulată.

Pariurile First Blood
Se vor lua în considerare doar omorurile efectuate de echipa/jucătorul advers.

Selectii de pariuri pe ucideri (kill-uri)
Vor fi stabilite pe baza tabelului de scor oficial, transmisiunii sau API-ului jocului.

Selectii de pariuri Creep
Vor fi stabilite pe baza tabelului de scor oficial, transmisiunii sau API-ului jocului. Stabilirea pariurilor este determinată de echipa care îl va ucide pe Roshan, și nu de cine ridică Aegis of the Immortal.

Selectii de pariuri pe construcții
În scopul decontării, toate clădirile distruse contează ca fiind distruse de echipa adversă, indiferent dacă ultima lovitură a fost dată de un Erou sau de un Creep.
Numărul de barăci distruse va fi determinat de barăcile individuale distruse de atacuri ranged și melee. În cazul unei capitulări, numărul final de Turnuri și Inhibitori distruși va fi stabilit în funcție de numărul minim de Turnuri și Inhibitori necesar pentru a câștiga jocul la momentul capitulării.
Aceste clădiri suplimentare vor fi tratate ca și cum ar fi fost distruse de echipa câștigătoare și sunt limitate la cinci turnuri și un inhibitor. În cazul unei capitulări, pariurile pe selectiile "Următoarea clădire distrusă" vor fi anulate.
Toate pariurile bazate pe timp sunt stabilite în funcție de ora din joc și nu includ perioada de dinaintea apariției uni creep. În cazul în care o partidă începe, dar nu este finalizată, pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care rezultatul este deja stabilit. Evenimentele care au loc anterior apariției creep-ilor sunt incluse în scopul stabilirii pariului. Pentru piețele bazate pe obiective, în cazul în care obiectivul numit nu este atins deloc în timpul hărții, pariurile pe "Ora primei" vor fi decontate ca "Nu înainte".
Dacă un jucător părăsește jocul în primele 10 minute din cauza unei probleme tehnice (conectivitate) sau refuză să participe, nu poate să participe în continuare și nu a fost înlocuit de alt jucător până la finalul jocului sau al hărții, toate pariurile pe acea hartă sunt anulate. Dacă un jucător părăsește meciul din cauza unei defecțiuni de conectare sau refuză să participe după minutul 10 al jocului pe hartă, pariurile sunt considerate valide și se calculează în funcție de rezultatul oficial al meciului.

Hearthstone

Câștigătorul meciului
Câștigătorul va fi echipa care câștigă mai multe hărți în seria Best of #.

Handicapul meciului
Avantajul Hărții/Hărților pentru una dintre echipe.

Câștigătorul hărții
Harta începe cu o tragere la sorți. Jucătorii joacă pe rând cărți din mâinile lor, care includ Vrăji, Arme și Slujitori, în încercarea de a distruge adversarul inamic. Fiecare erou din Hearthst1 are treizeci de puncte de sănătate, pentru a câștiga harta, un jucător trebuie să reducă punctele de sănătate ale eroilor adversari de la treizeci la zero.

Call of Duty

Câștigătorul meciului
Echipa care câștigă mai multe hărți din seria Best of # este câștigătoarea match-up-ului.

Handicapul meciului
Avantajul Hărții/Hărților pentru una dintre echipe.

Câștigătorul hărții
Harta este câștigată prin eliminarea întregii armate a echipei adverse.

Hardpoint
Decontarea pieței de handicap se bazează pe punctajul final de la sfârșitul hărții specificate. Decontarea pieței "Lidei după Hardpoint X" se bazează pe echipa cu scorul de puncte mai mare după numărul de Hardpoint specificat.

Căutare și distrugere
Decontarea handicapului se bazează pe scorul final al rundei de pe harta specificată.

Capturarea steagului
Decontarea pieței handicap se bazează pe numărul total de steaguri capturate la sfârșitul rundei hărții specificate.

Gridiron/Uplink/Blitz
Decontarea pieței handicap se bazează pe scorul de la finalul hărții specificate.

Dominație
Decontarea pie'elor tip Prima jumătate se bazează pe prima jumătate/rundă a hărții. Decontarea pieței de handicap se bazează pe scorul final de puncte la finalul hărții specificate.

Scor corect al hărții
Rezultatul final (Harta) al unui meci.

Total hărți (Peste/Sub)
Numărul de Hărți pe care le produce un meci este mai mare sau mai mic decât numărul real.

Câștigă cel puțin o hartă
Echipa aleasă să câștige cel puțin o Hartă în meci.

Rocket League
Rocket League este un joc video care prezintă toate caracteristicile unui meci de fotbal, în care jucătorii controlează o mașină propulsată de rachete pentru a concura cu individul sau echipa adversă. Fiecare meci durează 5 minute, cu prelungiri cu moarte subită dacă meciul este egal în acel moment. Formatul majorității turneelor este cel mai bun din 5 (BO5) sau cel mai bun din 7 (BO7).

Meciuri, învingător 2 variante
Pariul va fi stabilit după terminarea meciului (prelungirile sunt incluse).

Handicap meci
Avantaj de gol/goluri în favoarea uneia dintre echipe.

Total goluri (Peste/Sub)
Numărul de goluri marcate de ambele echipe combinate.

King of Glory
Se aplică regulile generale.

Overwatch 2

Câștigătorul hărții
Overwatch dispune de mai multe hărți diferite, fiecare susținând un anumit mod de joc. O hartă se va încheia atunci când una dintre echipe a finalizat obiectivul specific hărții.
- Asalt - Atacatorii trebuie să preia controlul a două puncte ulterioare de pe hartă, în timp ce apărătorii trebuie să îi oprească. Echipele schimbă taberele după ce timpul se termină sau ambele puncte au fost luate de atacatori. Fiecare obiectiv cucerit oferă 1 punct. Dacă echipele au același număr de puncte, se vor juca prelungiri. Dacă rezultatul este egal, se va juca o lovitură de departajare la cel mai bun scor pe o hartă de control. Câștigătorul loviturii de departajare este considerat câștigătorul hărții.
- Escortă - Echipa de atac urmărește să escorteze o încărcătură utilă pe hartă până la obiectiv, în timp ce echipa de apărare urmărește să o oprească. O hartă se încheie atunci când ambele echipe au atacat și s-au apărat și nu mai există timp rămas în banca de timp. Echipa care împinge obiectivul mai departe este considerată câștigătoarea hărții. Dacă ambele echipe termină harta împingând obiectivul peste linia de sosire, se vor juca prelungiri. Dacă rezultatul este egal, se va juca o lovitură de departajare la cel mai bun scor pe o hartă de control. Câștigătorul loviturii de departajare este considerat câștigătorul hărții.
- Hibrid - Aceasta este combinația dintre Asalt și Escortă, în care echipa de atac trebuie mai întâi să preia controlul punctului de control și apoi să escorteze încărcătura până la linia de sosire. Se aplică aceleași reguli ca și până acum. Dacă ambele echipe termină harta cu timp rămas, se vor juca prelungiri. În caz de egalitate, se va juca o lovitură de departajare la cel mai bun rezultat de serie pe o hartă de control. Câștigătorul loviturii de departajare este considerat câștigătorul hărții.
- Control - Cea mai bună serie de runde (de obicei cea mai bună din 5), în care echipele se luptă pentru controlul unui punct de capturare, o rundă este câștigată atunci când o echipă ajunge la 100%. Fiecare hartă are mai multe secțiuni, se joacă 1 rundă pe o secțiune. Secțiunile se ciclează după fiecare rundă. După ce a câștigat 3 runde din 5, o echipă este considerată câștigătoare a hărții.
- Push - două echipe se luptă pentru controlul unui robot care poate muta o baricadă pentru fiecare echipă.Atunci când este controlat de o echipă, robotul se va deplasa în direcția spawn-ului inamicului de-a lungul unui traseu stabilit. Dacă robotul ajunge în locația baricadei echipei care îl controlează, o va împinge încet de-a lungul traseului. Obiectivul este de a împinge robotul și baricada cât mai departe posibil, iar dacă parcurge întregul traseu se acordă instant victoria. Dacă expiră timpul, echipa cu cu cea mai bună distanță maximă împinsă câștigă(în alte cuvinte, echipa care și-a adus baricada cel mai aproape de locația de spawn a inamicului).

Echipa care va câștiga următoarea rundă
Este oferită doar pentru Hărțile de control, unde echipa care câștigă o rundă (secțiune a unei hărți de control), este considerată câștigătoare.

Câștigătorul meciului
Echipa care câștigă mai multe hărți din seria Best of # este câștigătoarea meciului.

Handicapul meciului
Avantajul hărții/hărților pentru una dintre echipe.

Câștigă cel puțin o hartă
Echipa aleasă să câștige cel puțin o Hartă în meci.

Câștigător
Câștigătorul unei întregi ligi sau al unui turneu.

Rainbow 6
Victoria se obține prin câștigarea a cel puțin șapte runde (sau în conformitate cu regulamentul turneului). În situația în care există o remiză pe hartă, când rundele sunt 6-6, organizatorii pot desemna runde suplimentare, așa-numitul "timp suplimentar" (prelungiri).
Victoria în prelungiri se acordă echipei care obține un avantaj cu o diferență de două runde clare (8-6 9-7 10-8 11-9 etc.).

Câștigătorul meciului
Câștigătoarea va fi echipa care câștigă mai multe hărți în seria Best of #.

Cursa Runde
Se pariază pe echipa care atinge prima numărul de runde ales pe harta specificată.

Valorant

Victorie în rundă
Victoria se obține prin uciderea tuturor adversarilor de pe hartă, prin detonarea/dezarmarea unei bombe (spike) sau prin terminarea timpului de pe cronometrul rundei.

Pariuri pe hartă
Victoria se obține prin câștigarea a cel puțin 13 runde (sau în conformitate cu regulamentul turneului). În situația în care există o remiză pe hartă, când rundele sunt 12-12, organizatorii pot desemna patru runde suplimentare, așa-numitele "prelungiri" (OT).
Victoria în prelungiri se acordă echipei care obține un avantaj cu o diferență de două runde clare (14:12, 15:13, 16:14 etc.). În caz de egalitate (14-14), se atribuie 4 runde suplimentare.
În cazul în care un eveniment începe cu un avantaj în scorul uneia dintre echipe, conform regulamentului sau deciziei judecătorilor, toate pariurile sunt anulate/restituite, cu excepția cazurilor în care această informație a fost indicată în linie și în cote.
În cazul modificării formatului meciului (numărul de cartonașe, runde sau alte norme reglementate), pariurile sunt anulate/restituite, cu excepția pariurilor pe rezultate care au fost deja stabilite.
Pariurile pe handicapuri și totaluri se dau atât pentru runde, cât și pentru cartonașe și omoruri (kill-uri) într-o anumită perioadă de timp.
Pariurile pe rezultate care sunt determinate în momentul întreruperii jocului/refuzului echipelor sau al înfrângerii tehnice sunt calculate pe baza rezultatelor. Pariurile care nu sunt determinate în momentul întreruperii jocului, sunt anulate/restituite.
Se acceptă pariuri atât pe victorii/înfrângeri standard și handicapuri (kill-uri, cărți, runde), cât și pe rezultate specifice; de exemplu, "Câștigător în runda N pe harta N" sau "Câștigător