12. Crichet
Toate meciurile
Meciuri nejucate conform listei
Dacă locul de desfășurare al unui meci se schimbă, pariurile deja plasate vor fi valabile, cu condiția ca echipa gazdă să fie în continuare desemnată ca atare. În cazul în care echipa gazdă ș echipa oaspete pentru un meci înscris pe listă sunt inversate, atunci pariurile plasate pe baza listei inițiale vor fi anulate.
Primul Over Total Run-uri
Cotele vor fi oferite în funcție de numărul total de puncte marcate în prima repriză a meciului. Vor fi incluse ș cursele suplimentare ș cele de penalizare. Pentru ca pariurile să fie valabile, trebuie să se încheie meciul, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o înțelegere.
Primul Over - Se marchează un 4
Pentru ca pariurile să fie valabile, over-ul trebuie finalizat, cu excepția cazului în care decontarea este deja efectuată. Această piață se referă la echipa care bate și include orice lansare pentru care un batsman este creditat cu EXACT patru run-uri (include All-run și overthrows). Reprizele suplimentare nu se iau în considerare.
Primul Over - Se marchează un 6
Pentru ca pariurile să fie valabile, over-ul trebuie finalizat, cu excepția cazului în care decontarea este deja efectuată. Această piață se referă la echipa care bate și include orice lansare pentru care un batsman este creditat cu EXACT șase run-uri (include All-run și overthrows). Reprizele suplimentare nu se iau în considerare.
Primul Over - Se marchează un boundary
Pentru ca pariurile să fie valabile, over-ul trebuie finalizat, cu excepția cazului în care decontarea este deja efectuată. Această piață se referă la echipa care bate și include doar run-urile înscrise prin atingearea limiteri pentru patru sau șase run-uri (include All-run și overthrows). Reprizele suplimentare nu se iau în considerare.
Echipa/Batsman-ul care a marcat 50/100 de puncte în meci (pre-live)
Trebuie să fie programat următorul număr minim de prelungiri ș trebuie să existe un rezultat oficial (Duckworth - Lewis contează), altfel toate pariurile sunt anulate, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o înțelegere. În scopul decontării, se va lua în considerare orice scor de 50 sau mai mare de 50 de puncte al unui jucător la bătaie.
- Meciuri Twenty20
Toate cele 20 de reprize pentru fiecare echipă.
- Meciuri de o zi
Cel puțin 40 de reprize pentru fiecare echipă.
- Meciuri test și meciuri de primă clasă
Întregul meci contează. În cazul meciurilor remizate, trebuie să se joace cel puțin 200 de reprize.
- The Hundred Toate cele 100 de mingi trebuie să fie jucate.
(Echipa) Top Batsman/Bowler
Pariurile se calculează pentru întregul meci. Pariurile plasate pe jucători care nu fac parte din echipă sau din echipa de start sunt anulate. Jucătorii care apar ca jucători de câmp înlocuitori sunt anulate, Pariurile pe jucătorii care sunt selectați, dar care nu lovesc sau nu aruncă vor fi stabilite ca pierdute. Se aplică regulile de Dead-heat.
Top Batsman/Bowler
Pariurile se calculează pentru întregul meci, pentru ambele echipe. Pariurile plasate pe jucători care nu fac parte din echipă sau din echipa de start sunt anulate. Jucătorii care apar ca jucători de câmp înlocuitori sunt anulate, Pariurile pe jucătorii care sunt selectați, dar care nu lovesc sau nu aruncă vor fi stabilite ca pierdute. Se aplică regulile de Dead-heat.
Batsman Run-uri în meci (pre-live)
Trebuie să fie programat următorul număr minim de prelungiri ș trebuie să existe un rezultat oficial (numărătoarea Duckworth-Lewis), în caz contrar toate pariurile sunt anulate, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o decontare a pariurilor.
- Meciuri Twenty20
Toate cele 20 de reprize pentru fiecare echipă.
- The Hundred
Toate cele 100 de mingi trebuie să fie jucate.
- Meciuri de o zi
Cel puțin 40 de reprize pentru fiecare echipă.
- Meciuri de test și de campionat regional
Întregul meci contează. În cazul meciurilor remizate, trebuie să se joace cel puțin 200 de reprize.
Cele mai multe run out-uri 3 variante (pre-live)
Se vor oferi cote în funcție de echipa care va crea cele mai multe eliminări în timp ce se află pe teren. În cazul în care un meci este abandonat din cauza unei intervenții externe, toate pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o înțelegere.
În cazul în care un meci este redus în număr de reprize ș se ajunge la un rezultat al meciului, atunci echipa care a obținut cele mai multe eliminări pe teren, indiferent de numărul de reprize jucate, va fi câȘtigătoare. În meciurile determinate de un Super-Over, orice run-out în timpul Super-Over-ului nu va conta în scopul decontării.
În meciurile test ș de primă clasă, toate manȘele meciului vor conta.
Scorul primei reprize (pre-live)
Cotele vor fi oferite în funcție de numărul de puncte marcate în prima repriză a meciului, indiferent de echipa care bate prima. Trebuie să fie programat următorul număr minim de prelungiri, altfel toate pariurile sunt anulate, cu excepția cazului în care pariurile s-au stabilit deja.
Meciuri Twenty20
Toate cele 20 de reprize pentru fiecare echipă.
The Hundred
Toate cele 100 de mingi trebuie să fie jucate.
Meciuri de o zi
Cel puțin 40 de reprize pentru fiecare echipă.
Meciuri test și meciuri de primă clasă
Declarațiile vor fi considerate ca fiind sfârștul unei reprize în scopul reglementării. În cazul în care primul inning este anulat, toate pariurile vor fi anulate. În cazul în care o repriză nu este finalizată din cauza unei intervenții externe sau a condițiilor meteorologice nefavorabile, toate pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o decontare.
Numărul total de run-uri în meci, cele mai multe six-uri sau four-uri / Total six-uri sau four-uri (pre-live)
Dacă un meci este abandonat din cauza unei intervenții externe, atunci toate pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja decontarea.
În meciurile de test și în campionatele regionale, contează întregul meci. În cazul meciurilor remize, trebuie să se joace minimum 200 de reprize, altfel pariurile sunt anulate, cu excepția cazului în care s-a stabilit decontarea.
Meciurile Twenty20 trebuie să fie programate pentru toate cele 20 de reprize și trebuie să existe un rezultat oficial, cu excepția cazului în care stabilirea pariurilor este deja determinată.
The Hundred - meciul trebuie să fie programat pentru toate cele 100 de mingi și trebuie să existe un rezultat oficial, cu excepția cazului în care s-a determinat deja stabilirea pariurilor.
Meciurile de o zi în care numărul de prelungiri a fost redus și rezultatul nu a fost încă stabilit, atunci pariurile vor fi anulate. În scopul decontării, este vorba de toate livrările din care un batsman este creditat cu exact Șase run-uri (inclusiv All-run/Overthrows).
În meciurile care se decid printr-un Super-Over, run-urile, four-urile sau six-urile în timpul Super-Over-ului nu vor fi luate în considerare în scopul decontării.
Interferențele externe nu includ fenomenele meteorologice.
Echipa care face cel mai mare scor 6/10/15 Over-uri (pre-live)
În cazul în care ambele echipe nu termină numărul declarat de prelungiri din cauza unor factori externi sau a condițiilor meteorologice nefavorabile, pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o înțelegere. În caz de egalitate, pariurile vor fi anulate.
Inning-uri curente/următoare Run-uri Impar/Pare
Extra și penalizările vor fi incluse în scopuri de decontare.
Următorul/ X Over Total Run-uri sau Par/Impar
Vor fi incluse extra-urile ș lovituri de pedeapsă. Dacă un inning se termină în timpul unui over, atunci acel over va fi considerat ca fiind complet, cu excepția cazului în care over-ul se încheie din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile, caz în care toate pariurile vor fi anulate.
Zero run-uri vor fi calculate ca Egal.
Prima lovitură de înscriere din meci
Aceasta este determinată de primele run-uri marcate care sunt acordate unui batsman și pot să includă overthrows. Nu se iau în considerare extra-urile(Byes-b, Leg Byes-lb, Wides-w sau No Ball).
Run-uri în primele X over-uri în joc/live (include cote alternative)
Dacă numărul selectat de prelungiri nu este complet din cauza unor factori externi, atunci, pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care decontarea pariului este deja stabilită. Dacă durata naturală a rundei (inning) este mai mică decât numărul selectat de over-uri (de exemplu, o echipă este eliminată într-un interval mai scurt decât numărul de over-uri selectate sau își atinge ținta), atunci, pariurile vor rămâne valabile.
Scor corect serie
Pariurile sunt anulate dacă nu se termină numărul de meciuri desemnat.
Cel mai bun jucător Batsman/Bowler din serie
Pariurile pe orice jucător cotat, care nu participă la seria specificată, vor fi anulate [selectia poate fi supusă unei reguli de 4 (deducere)]. În cazul în care doi sau mai mulți jucători încheie cu un număr egal de wicket-uri, se aplică regulile dead-heat.
Cele mai multe six-uri (Serie)
În cazul în care doi sau mai mulți jucători termină cu un număr egal de six-uri, atunci pariurile sunt anulate.
Meciuri de o zi/Twenty20
Pariuri pe meciuri
În cazul meciurilor afectate de condițiile meteorologice nefavorabile, pariurile vor fi guvernate de regulile oficiale ale competiției, cu următoarea excepție: dacă un meci se decide fie prin aruncarea unei mingi, fie prin aruncarea unei monede, atunci toate pariurile vor fi anulate.
În cazul în care nu se indică un preț pentru egalitate ș regulile oficiale ale competiției stabilesc o echipă câȘtigătoare/învingătoare, pariurile vor fi stabilite în funcție de rezultatul oficial.
În cazul în care nu este menționată nicio cotă pentru egalitate ș regulile oficiale ale competiției nu stabilesc un câȘtigător, se vor aplica regulile Dead-Heat, în competițiile în care un bowl out sau un super over determină un câȘtigător, atunci pariurile vor fi stabilite în funcție de rezultatul oficial.
Rezultatul unui meci este egalitate atunci când scorurile sunt egale la finalul jocului, dar numai dacă echipa care bate ultima ș-a terminat repriza (adică toate inning-urile sunt terminate sau, în cricketul cu număr limitat de over-uri, numărul stabilit de over-uri a fost jucat sau jocul este întrerupt definitiv din cauza vremii sau a luminii nefavorabile).
În cazul în care un meci este abandonat din cauza unei intervenții externe, pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care este declarat un câȘtigător în baza regulilor oficiale ale competiției. În cazul unei schimbări de oponent de la 1 anunțat, atunci toate pariurile pentru acel meci sunt anulate.
Interferențele externe nu includ fenomenele meteorologice.
În cazul în care un meci este anulat, toate pariurile vor fi anulate dacă acesta nu este reluat în termen de 24 de ore de la ora de începere anunțată.
Inning-uri Echipa Live ș Run-uri Inning Batsman; (inclusiv cote alternative)/Six-uri în Inning-uri
În meciurile de o zi, pariurile Peste/Sub Inning-uri, Run-uri Inning Batsman ș Six-uri în Inning-uri vor fi anulate în cazul în care, din cauza ploii sau a oricărei alte întârzieri, numărul de prelungiri va fi redus cu cinci sau mai mult față de cel programat în momentul în care pariurile au fost stabilite, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o sumă de bani pentru pariuri.
Pariurile pentru meciurile din Cupa Twenty20 vor fi anulate dacă numărul de prelungiri este redus cu trei sau mai mult față de cel programat în momentul în care au fost făcute pariurile, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o decontare a pariurilor. În meciurile cu o durată mai mică sau egală cu 10 reprize, pariurile vor fi anulate în cazul în care nu se termină întreaga repriză, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o decontare a pariurilor.
La meciurile de o sută de mingi (Hundred), pariurile vor fi anulate dacă numărul de mingi este redus cu 11 sau mai mult.
Cincizeci de puncte de marcat în timpul meciului
Trebuie să fie programat următorul număr minim de over-uri ș trebuie să existe un rezultat oficial (Duckworth - Lewis contează), altfel toate pariurile sunt anulate, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o înțelegere. În scopul decontării, se va lua în considerare orice scor de 50 sau mai mare de 50 de puncte al unui jucător la bătaie.
Meciuri Twenty20 - 20 de reprize complete pentru fiecare echipă.
Meciuri de o zi - Cel puțin 40 de reprize pentru fiecare echipă.
The Hundred - Toate cele 100 de mingi trebuie să fie jucate.
Pariuri pe serii
Pariurile sunt anulate dacă numărul desemnat de meciuri se modifică, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o decontare a pariurilor. În cazul în care o serie este trasă la sorți ș nu se oferă opțiunea de tragere la sorți, pariurile vor fi anulate.
Cel mai bun jucător Batsman/Bowler
Pariurile plasate pe orice jucător care nu face parte din niciunul dintre cei 11 titulari din serie sunt nule. Pariurile pe jucătorii care sunt selectați, dar care nu lovesc sau nu joacă pe teren vor fi considerate pierzătoare. Se aplică regulile de Dead-heat.
Run-uri Inning-uri (inclusiv cote alternative)/Six-uri Inning-uri
În meciurile de o zi, pariurile Peste/Sub Run-uri Inning-uri ș Six-uri Inning-uri vor fi anulate dacă ploaia sau orice altă întârziere are ca rezultat reducerea numărului de prelungiri cu cinci sau mai mult față de cel programat în momentul în care pariurile au fost făcute, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o sumă de bani pentru pariuri.
Pariurile pentru meciurile din Cupa Twenty20 vor fi anulate dacă numărul de prelungiri este redus cu trei sau mai mult față de cel programat în momentul în care au fost făcute pariurile, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o decontare a pariurilor. În meciurile cu o durată mai mică sau egală cu 10 reprize, pariurile vor fi anulate în cazul în care nu se termină întreaga repriză, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o decontare a pariurilor.
Pentru Six-uri Inning-uri în mod specific, în scopul decontării, rezultatul se bazează pe toate livrările cu care un batsman este creditat cu exact Șase runde (inclusiv All-run/Overthrows).
Doar pentru această selectie, vă rugăm să rețineți că orice puncte de penalizare adăugate la totalul unei echipe din cauza unei depășri lente a ratei de joc de către echipa de bowling nu vor fi luate în considerare în scopul decontării.
Meciuri de test
Pariuri pe meciuri/Miză rambursată pentru egal/Șansă dublă
Pariurile vor fi valabile în funcție de rezultatul oficial, cu condiția ca cel puțin o minge să fi fost jucată. În caz de egalitate, se vor aplica regulile dead-heat, iar pariurile pe remiză vor fi perdante.
Rezultatul unui meci este egalitate atunci când scorurile sunt egale la finalul jocului, dar numai dacă echipa care a lovit ultima ș-a încheiat repriza (adică toate reprizele sunt încheiate).
În cazul în care un meci este abandonat din cauza unei intervenții externe, pariurile vor fi anulate.
Interferențele externe nu includ fenomenele meteorologice.
Cel mai bun batsman/bowler (pre-live)
Doar prima repriză contează.
Pariurile plasate pe orice jucător care nu face parte din cei 11 de la start sunt nule. Pariurile pe jucătorii care sunt selectați, dar care nu lovesc sau nu aruncă vor fi considerate pierzătoare.
Un minim de 50 de reprize trebuie să fie jucate, cu excepția cazului în care nu sunt toți eliminați. În caz contrar, pariurile sunt anulate.
În cazul în care doi sau mai mulți jucători termină cu un număr egal de lovituri de departajare, atunci jucătorul cu cel mai mic număr de puncte primite va fi considerat câȘtigător.
Cincizeci/sute de puncte care trebuie marcate în prima repriză
Pariurile sunt făcute pe prima repriză a meciului, a cărei soluționare este determinată de echipa care bate prima (spre deosebire de ambele echipe). Repriza trebuie să fie încheiată (declarațiile contează), în caz contrar pariurile sunt anulate, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o înțelegere. În scopul decontării, se va lua în considerare orice scor de 50/100 sau mai mare al unui batsman.
Batsman echipă înscrie 50/100 de puncte în primul inning
Declarațiile vor fi considerate ca fiind sfârștul unei reprize în scopul decontării. În cazul în care primul inning este anulat, toate pariurile vor fi anulate. În cazul în care o repriză nu este finalizată din cauza unei intervenții externe sau a condițiilor meteorologice nefavorabile, toate pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o decontare. În scopul decontării, se va lua în considerare orice scor de 50/100 sau mai mare al unui batsman.
Run-uri Inning-uri; Live (inclusiv cote alternative)/Six-uri Inninguri
Trebuie să se joace minimum 50 de over-uri, cu excepția cazului în care echipa declară "All Out". În caz contrar, pariurile sunt anulate, cu excepția cazului în care s-a determinat deja stabilirea pariurilor.
Pentru Six-uri Inning-uri în mod specific, în scopul decontării, rezultatul se bazează pe toate livrările cu care un batsman este creditat cu exact Șase runde (inclusiv All-run/Overthrows).
Run-uri Live în primele "X" over-uri (inclusiv cote alternative)
În cazul în care numărul selectat de prelungiri nu este complet din cauza unor factori externi, atunci pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care plata pariurilor a fost deja stabilită.
În cazul în care durata naturală a reprizei este mai mică decât numărul de over-uri selectat (de exemplu, o echipă este eliminată în mai puțin de over-urile selectate sau îș atinge obiectivul), atunci pariurile vor rămâne valabile.
Lider primul inning
Ambele echipe trebuie să îș termine primul inning pentru ca pariurile să fie valabile (inclusiv declarațiile). Se aplică regulile de Dead Heat.
Pariuri pe serii
Pariurile sunt anulate dacă nu se termină numărul de meciuri desemnat. În cazul seriilor, se vor lua în considerare pentru totalul de run-uri al batsmanilor ș al meciurilor, alergările marcate în ambele reprize ale tuturor meciurilor din serie. Pentru performanțele jucătorilor se vor lua în considerare cursele
marcate, loviturile marcate, pierderile, capturile ș stumping-urile realizate în ambele inning-uri ale tuturor meciurilor din serie.
Run-uri în prima rundă (2-variante)
Vor fi incluse extra-urile ș lovituri de pedeapsă. Pentru ca pariurile să fie valabile, trebuie să se încheie meciul, cu excepția cazului în care rezultatul este deja stabilit.
Cel mai bun jucător Batsman/Bowler (ambele echipe)
Pariurile pentru cel mai bun jucător/batsman (ambele echipe) sunt pentru întregul meci. Pariurile plasate pe orice jucător care nu face parte din niciunul dintre cei 11 de la start sunt nule. Pariurile pe jucătorii care sunt selectați, dar care nu lovesc sau nu joacă vor fi considerate pierzătoare. Se vor aplica regulile de "dead heat".
Totalul echipelor din meciurile de test (în două direcții)
În cazul meciurilor test, totalurile sunt stabilite doar pentru primul rând. Trebuie jucate cel puțin 50 de reprize, cu excepția cazului în care echipa declară "All Out" sau se declară. În caz contrar, pariurile sunt anulate, cu excepția cazului în care stabilirea pariurilor este deja stabilită.
Parteneriat de deschidere Peste/Sub numărul de runde de la începutul meciului
Pariurile sunt valabile după ce o minge a fost aruncată în prima repriză a fiecărei echipe. Pariurile sunt anulate dacă se pierde prima repriză.
Face cincizeci Da/Nu în oricare dintre reprize
Întregul meci contează. Pariurile vor rămâne valabile după ce batsmanul a înfruntat o minge sau este eliminat înainte de a înfrunta prima minge. Scorul contează dacă batsmanul nu este eliminat, inclusiv în cazul în care este declarată intrarea în joc. Toate pariurile rămân valabile indiferent de întârzierile cauzate de ploaie sau din orice alt motiv.
Meciuri din Campionatul Regional
Pariuri pe meciuri
Cu excepția cazului în care se oferă o cotă pentru o remiză, în cazul unui meci egal, pariurile vor fi anulate. În cazul în care un meci este abandonat din cauza unei intervenții din exterior, atunci pariurile vor fi anulate. În caz de egalitate, se vor aplica regulile de egalitate de puncte (dead-heat).
Interferențele externe nu includ fenomenele meteorologice
Rezultatul unui meci este egalitate atunci când scorurile sunt egale la finalul jocului, dar numai dacă echipa care bate ultima ș-a terminat repriza (adică toate reprizele sunt terminate sau, în cricketul cu număr limitat de reprize, numărul stabilit de reprize a fost jucat sau jocul este întrerupt definitiv din cauza vremii sau a luminii nefavorabile).
Run-uri Inning-uri
Trebuie să se joace minimum 50 de reprize, cu excepția cazului în care echipa declară "All Out". În caz contrar, pariurile sunt anulate, cu excepția cazului în care s-a stabilit deja o înțelegere a pariurilor.
Cel mai bun jucător al echipei Batsman/Bowler echipă
Doar primul inning contează.
Pariurile plasate pe orice jucător care nu face parte din cei 11 de la start sunt nule. Pariurile pe jucătorii care sunt selectați, dar care nu lovesc sau nu aruncă vor fi considerate pierzătoare.
Un minim de 50 de reprize trebuie să fie jucate, cu excepția cazului în care nu sunt toți eliminați. În caz contrar, pariurile sunt anulate.
În cazul în care doi sau mai mulți jucători termină cu un număr egal de lovituri de departajare, atunci jucătorul cu cel mai mic număr de puncte primite va fi considerat câȘtigător.
Lider primul inning
Ambele echipe trebuie să îș termine primul inning pentru ca pariurile să fie valabile (inclusiv declarațiile). Se aplică regulile Dead-Heat.
Run-uri în joc în primele "X" reprize (inclusiv cotații alternative)
În cazul în care numărul selectat de prelungiri nu este complet din cauza unor factori externi, atunci pariurile vor fi anulate, cu excepția cazului în care plata pariului a fost deja stabilită.
În cazul în care durata naturală a reprizei este mai mică decât numărul de prelungiri selectat (de exemplu, o echipă este eliminată în mai puțin de prelungirile selectate sau îș atinge ținta), atunci pariurile vor rămâne valabile.
Cupa Mondială de Cricket / Pariuri pe turnee
Numărul total de run-uri din turneu / numărul total de wicket-uri din turneu
Pentru orice joc care este abandonat sau redus prin intermediul regulii Duckworth Lewis, contează doar numărul total de run-uri ș de wicket-uri înregistrate efectiv.
Numărul total de run out-uri din turneu/ numărul total de stumpings din turneu
În scopul decontării, totalul oficial va rămâne valabil indiferent dacă vreun meci este abandonat sau dacă numărul de meciuri este redus.
Echipa care a marcat cele mai multe six-uri/Jucătorul care a lovit cele mai multe six-uri/Total six-uri turneu
În scopuri de decontare, aceasta reprezintă toate livrările de la care un bătut este creditat cu exact Șase runde (inclusiv All-run/Overthrows). În scopul decontării, totalul oficial va rămâne valabil indiferent dacă meciurile sunt abandonate sau dacă numărul de prelungiri este redus. Se aplică regulile de dead-heat.
Pentru selectia Jucătorului, în special, jucătorii de baseball trebuie să se confrunte cu cel puțin o lansare, în caz contrar, pariurile sunt anulate.
Echipa cu cel mai mare punctaj pe reprize / Echipa cu cel mai mic punctaj pe reprize
Se aplică regulile de dead-heat.
Echipa cu cel mai mare parteneriat de deschidere/echipa cu cel mai mare scor în primele 10 reprize
Se aplică regulile de dead-heat.
Turneu Hat-Trick
Pariurile se stabilesc ca "Da" dacă un "hat-trick" (considerat ca fiind momentul în care un aruncător elimină trei jucători cu lansări consecutive în acelaș meci) este înregistrat oficial în timpul turneului.
Jucătorul turneului
Pariurile vor fi stabilite pe jucătorul declarat oficial Jucătorul turneului. Se aplică regulile de Dead Heat.